Wysyłanie maili z programu przez Gmail
Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła.
„Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na używanie urządzeń i aplikacji innych firm, które proszą użytkowników o zalogowanie się na konto Google przy użyciu samej nazwy użytkownika i hasła.”
By móc wysyłać dokumenty z naszego programu należy włączyć weryfikację dwuetapową i wygenerować specjalne hasło.
1. Proszę zalogować się na skrzynkę gmail, a następnie kliknąć koło zębate.
16. Skopiowane hasło wklejamy w miejsce dotychczasowego hasła i klikamy test ustawień i zapisujemy ustawienia.
Inne podobne tematy
Jak odzyskać kod aktywacyjny do programu?
Kod aktywacyjny do programu znajduje się w zakładce "Firma" -> '"Aktywacja programu". W przypadku braku dostępu do aplikacji, można znaleźć go na fakturze zakupu. Jeżeli mają Państwo problem z odnalezieniem faktury za program, nie pozostaje nic innego jak...
Błąd – System operacyjny nie jest obecnie skonfigurowany
W związku z wypuszczeniem nowej wersji offica 365 (2016) nasz i inne programy korzystające z bazy Access mogą mieć problem z połączeniem się do bazy. W celu naprawienia problemu, prosimy o zainstalowanie „Microsoft Access Database Engine” który można pobrać z naszej...
Czy w programie istnieje możliwość wyświetlenia historii wysyłanych wiadomości e-mail?
Tak, jest taka możliwość. Aby wyświetlić historię wysyłanych wiadomości e-mail wystarczy wejść w "narzędzia, ustawienia" a następnie kliknąć na "historia wysyłanych dokumentów za pomocą maila". W wyświetlonym okienku możemy przefiltrować wysłane maile poprzez podanie...