Problem z aktualizacją programu

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Czasem może wystąpić problem z automatyczną aktualizacją programu. Objawia się to tym, że program po aktualizacji uruchamia się ponownie w starej wersji.

Poniżej przedstawiamy w punktach co należy zrobić, by program bez problemu się aktualizował.

  1. Należy się upewnić czy możliwość aktualizacji nie wygasła (informacja po prawej stronie w oknie głównym).
  2. Należy się upewnić, że na komputerze nie ma problemów z połączeniem internetowym.
  3. Wchodzimy w menu w zakładkę “Firma” -> “Aktywacja programu” i sprawdzamy czy w górne pole jest wpisany kod aktywacyjny (jeśli nie ma, należy go uzupełnić).
  4. Można spróbować uruchomić program jako administrator (klikając na ikonę programu prawym przyciskiem myszy i wybieramy uruchom jako Administrator).
  5. Na czas aktualizacji wyłączamy program antywirusowy lub dodajemy program do wyjątków w programie antywirusowym.
  6. Jeśli program jest zainstalowany w katalogu “Program Files“, należy przenieść katalog programu bezpośrednio na dysk C:\ i z tamtąd uruchomić program i spróbować zrobić aktualizację.
  7. Jeśli powyższe czynności nie pomogą wchodzimy na stronę internetową www.mega-tech.com.pl, pobieramy instalator (wersję demo) i przeinstalowujemy program.

Inne podobne tematy

KSeF – co to jest?

Krajowy System eFaktur (KSeF) to ogólnokrajowa platforma do wystawiania, otrzymywania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych drogą elektroniczną. Jest to cyfrowa wersja tradycyjnych faktur, której głównym celem jest centralizacja procesu rejestracji faktur w...

KSeF – generowanie tokenów

W celu wysyłania dokumentów do Krajowego Systemu e-Faktur bezpośrednio z naszego programu, w pierwszej kolejności należy wygenerować tokeny. Została do tego stworzona platforma, która pozwala na nadawanie lub odbieranie uprawnień do korzystania z KSeF. UWAGA: Moduł...