Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
KSeF – co to jest?
Krajowy System eFaktur (KSeF) to ogólnokrajowa platforma do wystawiania, otrzymywania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych drogą elektroniczną. Jest to cyfrowa wersja tradycyjnych faktur, której głównym celem jest centralizacja procesu rejestracji faktur w...
KSeF – generowanie tokenów
W celu wysyłania dokumentów do Krajowego Systemu e-Faktur bezpośrednio z naszego programu, w pierwszej kolejności należy wygenerować tokeny. Została do tego stworzona platforma, która pozwala na nadawanie lub odbieranie uprawnień do korzystania z KSeF. UWAGA: Moduł...
KSeF – jak skonfigurować program do faktur
Krajowy System e-Faktur to kolejna rewolucja, z którą muszą się zmierzyć zarówno przedsiębiorcy, jak i twórcy aplikacji. Nasze programy do faktur zostały rozbudowane o moduł KSeF, dzięki czemu Użytkownicy będą mogli wysyłać dokumenty bezpośrednio do KSeF. Obowiązek...