Jak skonfigurować moduł wysyłania maili?

Pomoc - Konfiguracja programu | 0 komentarzy

Aby była możliwość wysłania z programu maila musimy poprawnie skonfigurować moduł. W tym celu wchodzimy w “ustawienia programu” i w zakładkę “ustawienia ogólne“. Jako “konfiguracja” wybieramy odpowiednią skrzynkę (np. gmail). Podajemy login, adres skrzynki (najczęściej te pola są takie same) i hasło. Jeżeli wybraliśmy gotową skrzynkę pola “serwer SMTP” i “port” wypełnią się automatycznie. Po uzupełnieniu wszystkich pól klikamy na “test ustawień“. Jeżeli wszystkie dane wpisaliśmy poprawnie na naszego maila dostaniemy wiadomość testową. Na koniec klikamy “zapisz“.

Inne podobne tematy

Jak wpisać PESEL do faktury?

Wpisanie numeru PESEL do faktury jest możliwe jeżeli faktura została już zapisana w programie oraz bezpośrednio z poziomu tworzenia nowej faktury. Jak wpisać PESEL do faktury? Wystarczy w polu "Dane nabywcy" wybrać z rozwijanej listy "PESEL" i w polu obok wpisać...