Co zrobić żeby klient automatycznie, po wystawieniu faktury, zapisywał się w bazie danych?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Klikamy ‘Nowa faktura’ i na dole okna ‘Dane nabywcy’ zaznaczamy checkbox ‘Dopisz nowego klienta do bazy klientów’.
Wówczas każdy dodany abywca zapisze się w kartotece klientów.

Inne podobne tematy

Wysyłanie maili z programu przez Gmail

Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...