Zakładanie konta w Przelewy24 oraz konfiguracja w programie
Jak Założenie konta w Przelewy24?
- Rejestracja konta:
- Wejdź na stronę główną Przelewy24.
- Kliknij przycisk „załóż konto” w prawym górnym rogu strony.
- Wybierz odpowiednią opcję rejestracji (dla firmy lub osoby fizycznej).
- Wypełnij formularz rejestracyjny, podając wszystkie wymagane dane, takie jak: nazwa firmy, NIP, dane kontaktowe, oraz adres e-mail.
- Wypełni dane osoby upoważnionej do zawarcia umowy
- Wypełni dane sklepu internetowego (jeżeli Państwo posiadają)
- Zaakceptuj umowę
- Aktywuj konto
Do poprawnego generowania się linku na dokumencie potrzebne będzie zaznaczenie pole wyboru „Generuj przycisk do płatności online na dokumentach” w formach płatności.
Po wykonaniu prawidłowej konfiguracji na dokumencie z odroczoną płatnością powinien pokazać się przycisk do szybkich płatności. Wspomniany przycisk będzie działać jedynie w formie dokumentu elektronicznego.
Można również dołączyć wygenerowany link podczas przesyłania dokumentu za pomocą wbudowanego modułu dla funkcji wysyłania mail.
Należy pamiętać, że do poprawnego generowania linku do płatności wymagane jest wpisanie adresu mail w polu klienta, poprawny format numeru rachunku czy też kwota.
Jeżeli Klient będzie zgłaszał problem z niedziałającym linkiem do płatności należy zalecić:
- wywołanie linku z innej przeglądarki
- wyczyścić w przeglądarce historię, pliki cookie, dane witryn, ustawienia witryn
- wywołać link w trybie incognito (okno prywatne, inprivate etc.)
Instrukcja użytkownika panelu P24 (hiperłącze z pdf z instrukcją)
Inne podobne tematy
Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy: 1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której...
Co należy zrobić aby na fakturze pojawiły się dwa numery kont bankowych?
Czasami może zdarzyć się tak, że na fakturze będziemy potrzebowali dwóch numerów kont (najczęściej w przypadku faktur exportowych). W programie nie ma możliwości ustawienia więcej niż jednego konta bankowego. Musimy zatem edytować szablon wydruku i jedno konto dodać...
Jak aktywować program?
Należy ściągnąć ze strony internetowej www.mega-tech.com.pl odpowiedni program w wersji demo, a następnie wprowadzić poprawne dane firmy. W oknie głównym klikamy na napis "aktywuj program" na czerwonym pasku i:- jeśli posiadamy internet wpisujemy otrzymany mailem i na...