Zakładanie konta w Przelewy24 oraz konfiguracja w programie
Jak Założenie konta w Przelewy24?
- Rejestracja konta:
- Wejdź na stronę główną Przelewy24.
- Kliknij przycisk „załóż konto” w prawym górnym rogu strony.
- Wybierz odpowiednią opcję rejestracji (dla firmy lub osoby fizycznej).
- Wypełnij formularz rejestracyjny, podając wszystkie wymagane dane, takie jak: nazwa firmy, NIP, dane kontaktowe, oraz adres e-mail.
- Wypełni dane osoby upoważnionej do zawarcia umowy
- Wypełni dane sklepu internetowego (jeżeli Państwo posiadają)
- Zaakceptuj umowę
- Aktywuj konto
Do poprawnego generowania się linku na dokumencie potrzebne będzie zaznaczenie pole wyboru „Generuj przycisk do płatności online na dokumentach” w formach płatności.
Po wykonaniu prawidłowej konfiguracji na dokumencie z odroczoną płatnością powinien pokazać się przycisk do szybkich płatności. Wspomniany przycisk będzie działać jedynie w formie dokumentu elektronicznego.
Można również dołączyć wygenerowany link podczas przesyłania dokumentu za pomocą wbudowanego modułu dla funkcji wysyłania mail.
Należy pamiętać, że do poprawnego generowania linku do płatności wymagane jest wpisanie adresu mail w polu klienta, poprawny format numeru rachunku czy też kwota.
Jeżeli Klient będzie zgłaszał problem z niedziałającym linkiem do płatności należy zalecić:
- wywołanie linku z innej przeglądarki
- wyczyścić w przeglądarce historię, pliki cookie, dane witryn, ustawienia witryn
- wywołać link w trybie incognito (okno prywatne, inprivate etc.)
Instrukcja użytkownika panelu P24 (hiperłącze z pdf z instrukcją)
Inne podobne tematy
Problem z aktualizacją programu
Czasem może wystąpić problem z automatyczną aktualizacją programu. Objawia się to tym, że program po aktualizacji uruchamia się ponownie w starej wersji. Poniżej przedstawiamy w punktach co należy zrobić, by program bez problemu się aktualizował. Należy się upewnić...
Przy wystawianiu dokumentów sprzedaży automatycznie rozlicza mi się faktura (w polu “do zapłaty” jest 0 mimo, że nie otrzymałem jeszcze przelewu).
Jeżeli przy wystawianiu dokumentów następuje automatyczne rozliczenie powinniśmy wejść w "ustawienia programu" a następnie w zakładkę "formy płatności". Tam należy sprawdzić czy opcja "autogenerowanie dokumentu kasowego" jest ustawiona na "nie" czy "tak". Jeżeli nie...
Co zrobić żeby klient automatycznie, po wystawieniu faktury, zapisywał się w bazie danych?
Klikamy ‘Nowa faktura’ i na dole okna ‘Dane nabywcy’ zaznaczamy checkbox ‘Dopisz nowego klienta do bazy klientów’.Wówczas każdy dodany abywca zapisze się w kartotece klientów.Inne podobne tematy